.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيدا و پنهان اعتماد

? مجيد نيري و مقدم آزاد شدند؛ «مجيد نيري» عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران شامگاه يکشنبه بعد از 89 روز از زندان آزاد شد. به گزارش «پارلمان نيوز»، نيري عضو شوراي شاخه تهران اين تشکل، از مسوولان ستاد مهندس موسوي در انتخابات اخير در شهر تهران بود که روز 26 خرداد ماه بازداشت شد. نيري همچنين از مديران سابق کشور در حوزه سياسي - امنيتي بوده است. همچنين سردار «محمد عزلتي مقدم» رئيس کميته ايثارگران ستاد انتخاباتي مهندس موسوي شب جمعه آزاد شد. وي سه شنبه هفته گذشته بازداشت شده بود.

? سود ونزوئلا از فروش بنزين به ايران؛ شنيديم هزينه بنزين وارداتي ونزوئلا به ايران 50 درصد گران تر از ميزان بازار جهاني خواهد شد. سلام نيوز محاسبه کرده است مبلغ 20 هزار بشکه بنزين روزانه به گفته چاوس معادل 800 ميليون دلار خواهد بود. با يک ضرب و تقسيم ساده و محاسبه هر بشکه 158 ليتر و تقسيم آن بر رقم اعلام شده از سوي چاوس به رقم هر ليتر بنزين نزديک به 70 سنت يا آن گونه که رسانه هاي دولتي تاييد کرده اند هر ليتر 690 تومان خواهيم رسيد در حالي که بر اساس آخرين آمار امور بين الملل شرکت ملي نفت ايران، بهاي هر ليتر بنزين در بازار خليج فارس روز دوشنبه (16 شهريور) حدود 468 تومان (634 دلار و 94 سنت در هر تن) بوده است.

? کردان؛ عضو کميته نيستم؛ دفتر علي کردان خبر داد وي عضو کميته سه نفره انتصاب استانداران نيست. اين دفتر اضافه کرد کردان از عزل و نصب ها خبر ندارد و حتي خبر انتصاب استاندار جديد خراسان رضوي را از صدا و سيما نشنيده است. اين در حالي است که تابناک نوشته بود وي به همراه رحيم مشايي و محمدرضا رحيمي از سوي احمدي نژاد مسوول تعيين استانداران شده است.

? تلاش براي هک کردن نوروز؛ سردبير سايت نوروز با انتشار اطلاعيه يي ضمن اشاره به حملات شديد نرم افزاري و سخت افزاري به پايگاه خبري حزب مشارکت که باعث شده است سايت نوروز از ظهر روز يکشنبه 22 شهريورماه عملاً از دسترس مخاطبان خارج شود، اعلام کرد؛ اين سايت حداقل براي چندين روز از دسترس خارج خواهد ماند تا مسوولان فني بتوانند با در نظر گرفتن راهکارهاي مناسب، سايت را به گونه يي به عرصه اطلاع رساني بازگردانند که ديگر حمله مهاجمان اثرگذار نباشد.

? ضرغامي ماندني شد؛ شنيديم ضرغامي در سمتش به عنوان رياست سازمان صدا و سيما ابقا شده است و به زودي حکم وي ابلاغ خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.